Kokeilin jussina avainnauhan tekemistä ja kas kummaa, kohta niitä oli muutama.. mä vaan mietin, että mihin ihmeeseen mä tarvitsen näin monta avainnauhaa??! :D

 

Tässä ensimmäisessä käytin matskuna kierrätystavaraa, mulla oli sellainen roikkuva pääkallovyö jonka pistin osiksi ja otin tuon pääkallon siitä tähän. Tein vastaavan toisenkin, mutta lähetin sen kaverilleni piristysruiskeeksi :) Toimi, kaveri tykkäs.

avainnauhat%20004-normal.jpg

avainnauhat%20003-normal.jpg

avainnauhat%20001-normal.jpg

 

Seuraava oli kokeilumielessä tehty aika hyvin onnistunut luomus. Ajattelin yhdistää rannekorun ja avainnauhan, ja tässä tulos.

avainnauhat%20011-normal.jpg

 

Ongelmana on saada ketjusta kestävä. Olen käyttänyt näissä ohutta rautalankaa ja yksi nauhoista alkoi purkaantumaan kesken lenkin. Joko olen käyttänyt väärää lankaa tai sitten puristushelmi ei toimi tässä. Tai sitten se yksi oli sunnuntaikappale :D Muut ovat kyllä toimineet ihan hyvin.