Olipa varsin ihanaista kun kaverini facebookissa ilmoitti tilaavansa multa 40kpl kortteja! 20kpl onnittelukortteja ja 20kpl joulukortteja. Näiden lisäksi mulla on ennestään jo yksi 20kpl joulukorttitilaus työn alla! Kivaa!! Tulee sellanen jännä fiilis, että oikeestikko mun tekeleitä halutaan? Siis MUN? Ei voi olla totta.. vaan on se :) Huippua.

Mä tarvitsen isomman kodin! Mä tarvitsen askarteluhuoneen! Tällä hetkellä mun keittiönpöytää hallitsee helmet ja fimot, miten mä saan siihen mahtumaan myös korttiaskartelut? Mä haluan sellasen ISON huoneen jossa on ISOT pöydät ja kaapit ja laatikot.

Joo-o.. ainahan sitä saa haluta.

Ja sitten kuvasaastetta;

Raastin sai tänään uuden elämän:

DSCN0835-normal.jpg

Ei siihen montaa korua mahdu, mutta kiva sitä oli tehdä ja kivalta se näyttää hyllyssä :D Eli vanhan raastimen spreijasin pinkillä maalilla, fimohelmet tökkäsin grillitikkuihin ja liimasin jaloiksi.

Tässä korvikset, jotka itseasiassa riippuvat tuossa telineessäkin:

DSCN0836-normal.jpg

Ja lopuksi sinisävyinen kaula-ja rannekoru:

DSCN0832-normal.jpg