Onpas ollut kiirusta kun en ole ehtinyt tänne mitään lisäilemään pariin päivään. Tosin mä oon tehnyt tota korttitilausta aina kun olen ehtinyt kotona olla, alkaa sekin tilaus olla pikkihiljaa valmis. Pystyn kylläkin lähettämään sen vasta loppuviikosta, joten aikaa on vielä muutama päivä :) Toivoa sopii sitten että tilaaja on tyytyväinen kortteihinsa.

Mutta olen mä muutaman korunkin ehtinyt tekemään ja kipparilla rahani tuhlaamaan :D Tuossa lähimmässä kirppiksessä on jo pidempään ollut pari pöytää jossa myydään uusia korunosia, helmiä ja muita aiheeseen liittyvää materiaalia. Nyt kammokseni huomasin, ettei pöytää ollut täytetty juurikaan edellisen käynnin jälkeen. Toivon todellakin että pöydän vuokraaja ei ole lopettamassa!

Löysin kirppikseltä siis ison kasan helmiä ja cd-telineen josta tuli...
DSCN0869-normal.jpg
........ tämän näköinen!

Iskä oli mökillä tehnyt mulle korupuun:
DSCN0867-normal.jpg

Se on Paljon hienompi kuin mitä kuva antaa ymmärtää!

Ja sitten niitä koruja:


Ranteeseen:


DSCN0876-normal.jpg


DSCN0874-normal.jpg

Kaulaan:

Tässä korussa riipus ja helmet Fimosta. Näitä tuli tehtyä muutama, kaksi sinivalkoista jotka saivat joo uudet kodit ennen kuin ehdin kuvaamaan niitä ja sitten sellanen punaruskea/metalli.
DSCN0870-normal.jpg

DSCN0879-normal.jpg

Näiden lisäksi tein äidille tälläisen:
DSCN0865-normal.jpg

Ja sitten on vielä yksi tilausrannekoru josta kuva tulee sitten kuin koru on päässyt määränpäähänsä :)

Ja sitten takaisin korttitehtaalle.....