Meni hermot ikuiseen kaaokseen keittiössä ja siirsinpä ruokapöytäni makkariin ja levitin pöydän täyteen pituuteensa. Nyt voi sotkea rauhassa :D Keittiö tosin näyttää vähän autiolta, kun siellä on nyt vain pienen pieni ruokapöytä. Vaan enpä mä koskaan keittiössä syö eikä mulla käy vieraita, niin tuo kelpaa mulle varsin hyvin.

 

Toissapäivänä tehtailin helmiä avainnauhoja varten, eilen sitten kasasin ne, melkein kaikki..

DSCN1076-normal.jpgDSCN1074-normal.jpgDSCN1073-normal.jpg

Sellasia renksuja tällä kertaa.

Maalasin myös pitkästä aikaa, ostettiin kirppikseltä tälläisiä ikean peilejä joissa on leveät puukehykset. Tuolla ne on lojuneet kaapissa iät ja ajat, nyt tuunasin yhden heistä. Kuva on huono, johtuen siitä että yritinn vältellä oman nassun kuvaamista peilin kautta :D

DSCN1078-normal.jpg

Joulukorttejakin tehtailen, olen nimittäin mukana Menu-messuilla marraskuussa ja siellä on tarkoitus myydä mun tekeleitä, kortteja sekä koruja, joten kiirusta pitää jotta ehtii..

DSCN1070-normal.jpg